Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy regulamin reguluje zasady funkcjonowania sklepu internetowego www.convector.pl i zawartych za jego pośrednictwem umów kupna- sprzedaży.
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy convector.pl jest własnością i jest obsługiwany przez Extreme Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Kantorowicka 400, NIP 677-222-60-26, REGON 356814190, wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000164144
- Treść strony convector.pl należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy.
- Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym convector.pl są nowe, sprawne, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Wszystkie ceny w sklepie convector.pl wyrażone są w PLN, zawierają podatek VAT i są ostatecznymi kwotami oferty detalicznej.
- Odstępstwa od wymienionych założeń utrzymania ceny są możliwe tylko za zgodą sklepu convector.pl i ustalane indywidualnie z klientem.
- Od momentu potwierdzenia przez Extreme sp. z o.o. otrzymania zamówienia Kupującego jest on nią związany.
II WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW
- Sklep internetowy CONVECTOR.PL służy do dokonywania zakupów grzejników centralnego ogrzewania i akcesoriów do grzejników.
- Oferta sklepu internetowego Convector obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Do zakupów w sklepie internetowym Convector upoważnione są tylko osoby pełnoletnie.
- Zakupów można dokonywać przez 24 godziny na dobę, zamówienia złożone w niedzielę i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia oraz formularza z danymi osobowymi, co jednocześnie jest wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania umowy sprzedaży.
- Przyjęcie przez sklep internetowy każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane przez Extreme Sp. z o.o. drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną na wskazane przez Kupującego dane kontaktowe do 48 godzin od momentu zarejestrowania zamówienia w systemie Extreme sp. z o.o.
- Wysyłając ze sklepu internetowego zamówienie, Kupujący oświadcza, że zapoznał się z regulaminem sklepu i akceptuje jego warunki. W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mają umożliwić wykonanie zamówienia Extreme sp. z o.o. jest uprawniona do unieważnienia złożonego zamówienia.
- Zamówienia mogą być realizowane tylko na terenie Polski. Zamówienia można składać tylko w języku polskim.
- Dopuszcza się realizację zamówień poza granicami kraju, ale tylko i wyłącznie na warunkach indywidualnie ustalonych z Kupujacym.
- Złożone i potwierdzone zgodnie z pkt.6 Regulaminu, zamówienie nie podlega zmianom.
- Extreme sp. z o.o. prowadząca sklep internetowy convector.pl wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury.
- Kupujący składając zamówienie wyraża zgodę na wystawienie faktury bez jego podpisu.
III. WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIONEGO TOWARU
- Po potwierdzeniu zmówienia zgodnie z pkt II ppkt 6 na zamówiony towar zostaje wystawiona faktura na podstawie, której klient dokonuje przedpłaty na konto Extreme Sp. z o.o.
- W dniu zaksięgowania na koncie Extreme Sp. z o.o. wymaganej kwoty towar zostaje wysłany do Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej..
- W przypadku zamówień z dostawą na terenie województwa małopolskiego koszt transportu pokrywa Sprzedający, w innych przypadkach koszty transportu pokrywa Kupujący (w wysokości 40 zł / sztukę ).
- Szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firm kurierskich.
- Kupujący otrzymuje od Extreme Sp. z o.o. informacje o dacie nadania przesyłki, firmie i numerze listu przewozowego. Extreme Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zaistniałe sytuacje w trakcie transportu przesyłki.
- W momencie odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany lub towar jest uszkodzony, Zamawiający ma prawo nie przyjmować przesyłki o czym powinien niezwłocznie poinformować Sprzedającego czyli Extreme sp. z o.o. telefonicznie.
- Uszkodzenia zgłaszane przez Kupującego po przyjęciu przesyłki nie będą uwzględniane.
IV GWARANCJE I REKLAMACJE
- Każdy zakupiony i dostarczony towar posiada dostarczoną wraz z towarem gwarancje producenta, co potwierdza załączona do produktu karta gwarancyjna w języku polskim.
- Odbierając zamówiony produkt Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego.
- Reklamacje dotyczące wad ukrytych towaru można zgłaszać na piśmie na adres Extreme Sp. z o.o., ul. Kantorowicka 400, 31-763 Kraków.
- Extreme Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji i powiadomienia Zamawiającego o sposobie jej załatwienia w terminie 14 dni od daty wpływu do Extreme sp. z o.o.
- W przypadku konieczności odebrania towaru od Zamawiającego w celu naprawy lub wymiany konsultant wysyła firmę kurierską na koszt Extreme Sp. z o.o.
- Extreme Sp .z o.o. zastrzega sobie, że w przypadku nieuzasadnionych reklamacji lub podania nieprawdziwych danych przez osobę składającą reklamację, uprawniona jest do odchodzenia kosztów poniesionych w związku z załatwieniem reklamacji.
V ZASADY ZWROTU ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW
- Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty otrzymania zamówionego towaru.
- Zamawiający może odstąpić od umowy na każdym etapie jej realizacji, jednak przed wysłaniem zamówionych towarów. Odstąpienie od umowy po tym czasie skutkuje poniesieniem kosztów transportu przesyłek przez Zamawiającego.
- Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego ( nie noszącego śladów używania ) oraz oryginalnie zapakowanego .
- Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę / rachunek.
- Jeżeli wszystkie warunki zwrotu zostaną spełnione zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru nastąpi do 7 dni od daty otrzymania zwracanego towaru, przelewem na konto wskazane przez Zamawiającego lub przekazem pocztowym na adres wskazany przez Zamawiającego.
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin zamieszczony na stronie convector.pl jest jedynym dokumentem określającym zasady składania i realizacji zamówień w sklepie internetowym www.convector.pl
- Sprawy nie ujęte w regulaminie podlegają przepisom Kodeksu Cywilnego, a wszelkie spory będą rozstrzygane przez Są właściwy dla siedziby Sprzedającego.